Ulkokultainen.

Arvatkaapa kuka laittoi taas eilen viestiä.
Arvon koomikko.

Mieheltä on tippunut silloin tällöin täysin merkityksettömiä viestejä, joissa hän kuvien tai sanojen avulla ilmeisesti kerää itselleen huomiota ja/tai pönkittää egoaan.

Eilen hän muisti minua jollain aamusali-kuvalla ja kyseli, että mitä mimmi.

Olin itseasiassa juuri lukenut tätä haastattelua ja vaikuttunut kyseisten naisten sanoista. Monin paikoin he jakoivat saman huolen kanssani.

Linkitin artikkelin koomikolle saatesanoilla ”oon onnellinen, etten oo ajatusteni kanssa yksin”.

Koomikko tyrmäsi artikkelin ja haastateltavien naisten ajatusmaailman. Hänen mielestään aihe ei voi ärsyttää ketään noin paljon. Haastattelu oli hänen mielestään sanalla sanoen paska.

Kommentoin, miten itseäni ottavat samat asiat päähän ja liitin lainauksen artikkelista:

Olisi parasta, jos länsimaalaiset naiset käyttäisivät energiaansa ja asemaansa esimerkiksi huonommassa asemassa olevien naisten auttamiseen maailmanlaajuisella tasolla sen sijaan, että uhriutuisivat keskenään täällä kaiken hyvinvoinnin ympäröiminä.

”Enough said”.

Vielä hetken olin ajatellut, että koomikko saattoi nyt vaan provosoida minua, mutta mitä vielä.
Seuraavassa viestissä hän nimitti minua ulkokultaiseksi ja kehotti käyttämään energiaa johonkin muuhun kuin siihen, että feministit vituttavat.

”meillä on asiat liian hyvin täällä kun on aikaa keskittyä väärintulkitsijoiden väärinosoittamiseen sen sijaan että käyttäisi aikaa johonkin järkevään”

 

Hetkinen.
HETKINEN.

Nyt minua tuomitsee ulkokultaiseksi mies, jonka kanssa olen käynyt treffeillä viime kesän lopulla ja joka palasi sen jälkeen (ellei jo silloin ollut palannut) ex-vaimonsa luo ja joka sen jälkeen on täyttänyt instagramiaan ja facebookkiaan kuvilla, joilla kalastelee itselleen hyvä aviomies -pisteitä, samalla kun laittaa minulle viestiä, jossa kertoo keksityn seksiunen sisällön.

 

En laittanut muuta kuin nauruhymiön vastaukseksi.
Olisin voinut muutenkin vasta-argumentoida tuota hänen ihme aivopieruaan, mutta päätin käyttää energiaani muuhun.

Toivon mukaan nämä jäivät viimeisiksi viesteiksi hänen suunnaltaan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s