Bullshit.

Iltalehti taas uutisoi luotettavasta amerikkalaisesta tutkimuksesta, jota ainakin meikäläisen Facebook-kaverit ovat oikein innolla jakaneet.
Osa tietysti huumorimielessä, mutta osa juhlistaen, että ”vihdoin voin hyvällä omallatunnolla myöhästellä, koska se kertoo vain, että olen optimisti”.

giphy.gif

Jos jotain asiaa arvostan paljon suomalaisessa tapakulttuurissa se on täsmällisyys.
Myöhästelevä ihminen ryöstää muiden aikaa, eikä se ole hyväksyttävää.
Jos tapaaminen on sovittu tasan kello yhdeksi, minä olen paikalla viimeistään viittä vaille.

Syystä taikka toisesta tuo uutisointi sai meikäläisen vitutuskäyrän nousemaan ihan uusiin sfääreihin.

Voisipa sitä kaikki virheensä vain kuitata sillä, että ”tää on mun luonteeni ja osa mun persoonaa” sen sijaan, että yrittäisi harjoittaa näitä piirteitä.

giphy

 

Olipas kivan pirtsakka postaus.

2 thoughts on “Bullshit.

  1. Joo voi jumalauta en kanssa käsitä näitä…. Mulla on kautta aikojen ollut kollegoja jotka syystä tai toisesta ovat huonoja tiimityöskentelijöitä. Ja aina, vittu AINA ne kuitataan sillä että ”kun se nyt vaan on sellainen luonteeltaan”. Mitä väliä??! Kaikki me ollaan jonkunlaisia luonteeltamme, se ei oikeuta perseilyyn tai minkäänlaiseen huonoon käytökseen. Minkä helvetin takia koskaan ikinä ylipäätään keskitytään kasvattamaan mitään käytöstapoja tai tapakasvatusta ylipäätään jos kuitenkin kaiken voi kuitata luonteenpiirteillä? Pardon my french mutta musta tuntuu että sulla ei valu silmät verta.

    Liked by 1 henkilö

  2. Hahahahah, KIITOS!
    En olekaan yksin! 😀
    Toi on oikeesti niin totta.
    Niin paljon (niin monessa asiassa) vedotaan vaan siihen, että ”no mä nyt oon tällanen”.
    On hämmästyttävää miten monelta aikuiselta ihmiseltä puuttuu ihan perustaidot esim. ryhmätyöskentelyn osalta. Mut.. ne vaan nyt on sellasia. VITTU.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s