Bullshit II

Nyt tajusin, mikä tuossa myöhästelyyn liittyvässä tutkimustuloksessa ärsytti niin kovasti.
Ja Kukkis sai sen kommentillaan vihdoin päähäni pälkähtämään.
Tätähän olen pureskellut mielessäni jo kauan aikaa, osaamatta oikein pukea sanoiksi.
Nimittäin.
Eniten vituttaa ”mä oon hyvä näin” -ihmiset.

Ei sillä, etteikö ihmiset olisi hyviä sellaisenaan,
mutta karu fakta on, että hyvin monelta ihmiseltä löytyy ”luonteenpiirteitä”, joissa olisi parantamisen varaa.

Minulla niitä on useampikin.
Tässä pari vittumaisinta, jotka nousevat esiin parisuhteissa:

  • Mököttäminen – TIEDÄN, se on ihan saatanasta.
    Miehet ovat ihan avuttomia niissä tilanteissa, kun nostan nokkani pystyyn ja vastaan kaikkii mahdollisiin kysymyksiin joko kohauttamalla olkiani tai sanomalla ”EN TIEDÄ”. EIKÄ SILLÄ VOITA MITÄÄN. Nainen, kasaa itsesi.
  • Tulistuminen turhista asioista – AIVAN HELVETIN ÄRSYTTÄVÄÄ. Siis niin ärsyttävää, että loppupeleissä suutun itse itselleni. MITÄ VITUN JÄRKEÄ. Että nyt suutuin ihan suunnattomasti siitä, kun mies osti sika-nautaa naudan jauhelihan sijaan – hohhoijjaa, maailma ei siihen(kään) kaatunut.

 

Ja tiedättekö. VUOSIKAUDET, olen antanut itseni olla tällainen. Koska meidän äitikin on  ja tällainen olen luonteeltani.

bullshit-bullshit-reaction-gif

 

Olkaa sellaisia kuin olette, rohkeasti.
Mutta sille, että on bitch ei käy perusteluksi se, että ”se on luonteenpiirteeni”.
Se on valintasi.
Siinä missä negatiivisuuskin.

Ja minun valintani on pikkuhiljaa luopua näistä huonoista piirteistäni ja kehittää niitä parempaan suuntaan. Ihan sitäkin silmällä pitäen, että jos jonain päivänä taas voin sanoa olevani parisuhteessa, niin voin sanoa olevani hyvä tyttöystävä. Enkä kusipää.

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s