Sanaton sääntö nettideittailussa.

Niin sitä luulisi, että aikuiset ihmiset osaisivat käyttäytyä toisia kohtaan kunnioittavasti.
Niin oikeassa elämässä kuin sitten virtuaalimaailmassakin.

Mutta Suomi24 on sivustona kyllä (taas) osoittanut, miten joiltain ihmisiltä puuttuu täysin käytöstavat.

Kuten olen moneen kertaan sanonut ja moni tietänee ennestäänkin, ko. deittisivustolla ilmaiskäyttäjien viestittelyä on rajoitettu. Voit lähettää vuorokauden aikana viestejä viiden eri ihmisen kanssa.
Minun kohdallani se ei ole paljoa, koska yhden päivän aikana olen saanut arviolta 40-50 mieheltä viestejä.
Vaikka siis haluaisin lähettää kaikille jonkin vastauksen, edes sen kohteliaan kiitos ei, se veisi yli viikon aikaa.

Sieppaa

 

Kiitos, että välittömästi tuomitsit minut ”lortoksi”, koska en alle vuorokaudessa vastannut viestiisi.
Kiitos myös, että tämän aikuismaisen kommentin jälkeen blokkasit minut niin, etten voinut edes kommentoida viestiäsi.

Ehkä tavoitat vastaukseni tätä kautta:

Toivottavasti kukaan itseään arvosta nainen ei päädy sinun kanssaan juttusille ja joudu myöhemmin huorittelusi kohteeksi.

 

 

Muistakaahan nyt hyvät ihmiset ne käytöstavat!!

3 thoughts on “Sanaton sääntö nettideittailussa.

  1. Siis voi apua! Just tätä mä niin inhoan nettideittailussa. mä en vaan ymmärrä, miten joku jaksaa? Mitä se saa tosta? Jonkun voimantunteen kun sano naiselle, että se lortto? Onko se siellä,deittipalvelussa, jotta vois vaan haukkua kaikki naiset? MIKSI? Eikö se saanu tarpeeksi huomiota äidiltään kun oli pieni?

    Liked by 1 henkilö

    • Hahaha ihan näitä samoja kysymyksiä mietin mielessäni!! 😀 Ja kun tää ei ollut ainoa, onhan näitä ennenkin nähty..
      Ja mua toi lähinnä huvittaa ja ärsyttää, mutta selkeestihän tämäkin tyyppi halus mun mieltä pahottaa ja jonkun kohdalla ois siinä pyrkimyksessä voinu onnistua..
      Jos ei ois blokannu mua, ois saanu tuta sanallisen raipan iskun!

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s