Awesome.

Voitteko kuvitella, ihan kohta (eli kolmen viikon ja yhden päivän päästä) Aivan sama mulle mä oon onnellinen täyttää vuoden.
VUODEN.

tumblr_lwfhlifkR51qjp4gi

Nimenomaan.
Ei tuohon lisättävää.Eikä myöskään siihen, että
HEI TE KAIKKI SIELLÄ RUUDUN TOISELLA PUOLEN

tumblr_mowjer5HDD1s9frcro1_500

Piste.

Kävijämäärät ovat nousseet tasaiseen tahtiin.
Tällä hetkellä blogia käy yhdessä päivässä tuijottelemassa enemmän ihmisiä kuin esimerkiksi koko maaliskuussa yhteensä.

Thats-awesome-gif
Selailin jonkin matkaa taaksepäin kirjoituksia ja täytyy nyt esittää syvät pahoittelut, mutta taisin joskus ennen olla vähän hauskempi tyyppi. Nyt kirjoitukset ovat jotenkin surusävytteisiä sellaisen tulevan hullun kissanaisen kirjoittamia.

9d3f08ac2d14dd04618ea472cf2d360e.jpg
Koitan muuttaa suuntaa. Olla vähän hauskempi. Vaikka toisaalta, kuten joku tovi sitten sanoinkin, blogista on tullut minulle tärkeä purkautumiskanava. Alusta, jolle kirjoitan ne syvimmät pelot ja sydäntä raastavat pettymyksen tunteet. Blogista on tullut kiinteähkö osa elämääni ja se on tavallaan aika

Awesome
Olen viime päivinä taas kerran hieronut aivonystyröitäni ja mietiskellyt, että miten reilu vuosi sinkkuutta on minua muuttanut.

Jätän tämän tähän:

tumblr_inline_mjni13FPgd1qz4rgp

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s