Valmis rakkaudelle.

Tiedättekös, niin siinä vaan taisi käydä, että Sinkkis tulee viettämään pian yksivuotis sinkkupäivää.
Syksy on saanut minut kovin pohdiskelevaksi, viikonloppunakin tein pitkän kävelylenkin, jonka aikana kävin läpi tuhansia ajatuksia itsestäni ja elämästäni.
Olen monen miehenkin kanssa keskustellut aiheesta viimeaikoina. Siitä, minkälaista on olla sinkku, minkälainen vuosi sinkkuna on ollut ja miten se on minua muuttanut.

Valitettavaa, etten aloittanut tätä blogia vuosi sitten, vaan vasta muutaman kuukauden sinkkuelon jälkeen. Kirjoituksia ei alkuvuodelta ole myöskään kovin montaa.
Olisi hauska nähdä, miten ajatukset ovat konkreettisesti muuttuneet. Miten olisin kirjoittanut miehistä, itsestäni, seksistä ja parisuhteista vuosi sitten?

Olen moneen kertaan sen sanonutkin, mutta vuosi on tehnyt minulle hyvää.
Olen löytänyt itseni, vaikka se ei aina ole ollut helppoa ja ehkä jotain kasvukipuja on täälläkin nähty. Olen myös aivan viimeaikoina hetkellisesti jopa hävittänyt itseni, miettinyt sitä, kuka minä olen kaikkein paljaimmillani.

Mutta tiedättekö mitä, minä olen valmis rakkaudelle.
Olen rakastunut itseeni ja nyt olen valmis rakastumaan toiseen ihmiseen.
Antamaan itsestäni kaiken ja ottamaan toisen vastaan sellaisena kun hän on.

154078-Love-At-The-Bus-Stop
Olen tavannut paljon miehiä, jotka ovat olleet osana itseni löytämistä ja itsetuntoni rakentumista. Kiitos teille. Olette olleet ihania, ettekä ole tehneet minusta katkeraa.

Vaikka tämä nyt syystä taikka toisesta kuulostikin jotenkin jäähyväiskirjeeltä, niin ei se sitä suinkaan ole. Sinkkiksen tarina jatkuu vielä.

i-love-me-44118211Rakastakaa tekin itseänne.

Jos kerrot rakkautesi
Niin perille löytävä on tämä tie
Jos tahdot oksalleni
Niin kasvatan viljavan paikan
Jossa linnuton puu
Linnuton puu ottaa varsillensa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s